Què tenen en comú Munich i Llet Nostra?

[dropcap type=”circle” color=”#ffffff” background=”#4f4f4f”]P[/dropcap]imec, la patronal de la petita i mitjana empresa, prepara per a demà divendres una trobada entre estudiosos i empresaris catalans amb l’objectiu de trobar solucions per millorar la reputació internacional dels productes i serveis catalans. A la primera reunió que se celebrarà demà a Sant Fruitós de Bages hi estan convocades empreses catalanes de referència com Munich (calçat esportiu), Llet Nostra i la cadena de supermercats Bon Preu. Empreses reconegudes, les opinions de les quals poden ser útils per millorar la imatge i reputació del teixit empresarial català.

El projecte que demà enceta Pimec porta per nom ‘Producte Nostre’. Segons la patronal, “l’objectiu és que l’empresa catalana i, per tant, el producte o servei català, tinguin una excel·lent reputació tant a nivell nacional com internacional, fet que permetrà potenciar el consum intern en tots els sectors productius, definir i garantir el retorn pel consumidor, contribuir a la de les empreses catalanes i, per tant, crear més riquesa al territori i llocs de treball”. Demà, al Món Sant Benet arrenca aquest projecte que servirà per fixar “les millors pautes per dur-ho a la pràctica”.

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *