Mango factura el 2012 un 84% a l’exterior

Botiga de Mango a Barcelona, Passeig de Gràcia
Botiga de Mango a Barcelona, Passeig de Gràcia
La companyia tèxtil continua aquest 2013 els seus plans d’expansió per Europa

[dropcap type=”circle” color=”#ffffff” background=”#4f4f4f”]D[/dropcap]urant el 2012, Mango va incrementar el seu número de punts de venda en 180 a l’estranger. Entre els nous mercats aconseguits per la firma catalana, destaquen el de Pakistan i Myanmar. La companyia tèxtil continua aquest 2013 els seus plans d’expansió per Europa, que és el principal del grup i posa en marxa com a novetat la construció de ‘megastores’ de fins a 3.000 metres quadrats. Fruit de la , la tèxtil catalana ha facturat un 84% a l’exterior. En total l’empresa va facturar 1.691 milions d’euros, un 20% més que al 2011.

[quote align=”center” color=”#999999″]La companyia posa en marxa la construcció de botigues ‘megastores’ de fins a 3.000 metres quadrats[/quote]

Una altra de les grans apostes de Mango són els països de Sud-amèrica, sobretot Xile i Perú amb 56 punts de venda previstos per a aquest any. La companyia tè interès també per dos mercats que van agafant força: Sud-àfrica i Austràlia, a més de països com Aràbia Saudí, Emirats Àrabs, Filipines, Indonèsia, Malàisia, Kuwait, Qatar i Tailàndia. En els països de la ex Unió Soviètica com Azerbaitjan, Kazakhstan i Turkmenistan, entre d’altres, té previst d’obrir 10 punts de venda.


Per al 2013, la firma planeja obrir la botiga més gran d’Europa a Munich, amb 2.300 metres quadrats i la més gran del món a Ankara, amb més de 3.000 metres quadrats.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *