Linkedin tria una empresa catalana com a primer partner a Europa

Jordi Gili, director general d'Excecus
Jordi Gili, director general d’Execus
Execus ofereix al continent europeu serveis de ‘Social Selling’ per trobar potencials clients i formació a equips comercials en l’ús d’aquesta xarxa social

[dropcap type=”circle” color=”#ffffff” background=”#4f4f4f”]L[/dropcap]a xarxa social de professionals nord-americana Linkedin ha triat l’empresa catalana Execus com el seu primer soci a Europa, segons ha afirmat el seu director general d’Execus, Jordi Gili, a ExportNews.cat. Linkedin només compta amb 13 socis al món i la catalana serà el seu primer partner a Europa. Entre els serveis que està oferint al continent europeu hi ha l’anomenat ‘Social Selling’: consultoria i assessoria de cara a determinar les millors decisions per trobar els clients més adients per a cada empresa, així com la formació d’equips comercials i de màrqueting en l’ús d’aquesta xarxa social en mode ‘premium’ .

[quote align=”center” color=”#999999″]A banda de contactar amb empreses d’aquests països, la consultora també ajuda empreses catalanes a exportar . Mitjançant els seus serveis de consultoria basats en eines de Linkedin han permès, per exemple, a empreses de la construcció d’entrar en mercats com l’asiàtic.[/quote]

Execus ja ha prestat els seus serveis a empreses de tot Europa i de fora del continent com Xile, Colòmbia o Singapur o la Índia. A banda de contactar amb empreses d’aquests països, la consultora també ajuda empreses catalanes a exportar. Mitjançant els seus serveis de consultoria basats en eines de Linkedin han permès, per exemple, a empreses de la construcció d’entrar en mercats com l’asiàtic. El conjunt de la facturació d’Execus prevista per al 2014 és d’1,4 milions d’euros. “Un objectiu molt conservador i que previsiblement se superarà”, segons ha afirmat Gili.

La clau, el ‘Social Selling’

La utilització del ‘Social Selling’ (vendre a través de les xarxes socials) pot augmentar en un 20-25% la productivitat dels equips comercials de les empreses, segons dades d’un Informe de McKinsey, donat que LinkedIn facilita la identificació de potencials clients, la informació sobre les empreses per determinar les seves necessitats i el disseny d’una estratègia de venda a mida. L’empresa catalana se serveix de les eines de la xarxa social Linkedin per buscar un contacte “suau” per poder tancar una reunió amb potencials clients. “A Espanya hi ha 5 milions d’usuaris registrats a LinkedIn, xifra que representa el 80% dels professionals actius. És a dir, el teu públic objectiu ja hi és present”, explica Gili.

 

 

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *