ForceManager, el ‘Google Analytics’ de les vendes, la troballa de les grans multinacionals

Uns professionals catalans exporten a la UE un software que millora l’eficiència dels departaments de vendes. Grans empreses com Fluidra o Pirelli treballen ja amb aquest programari.

[dropcap type=”circle” color=”#ffffff” background=”#4f4f4f”]”L[/dropcap]a feina d’un comercial és vendre i no anar introduint dades al sistema contínuament”. Sota aquesta premisa, Óscar Macià i Xavier Bisbal van decidir posar en marxa un software per ajudar les empreses a processar de manera més eficient les dades que obtenen els agents comercials de grans i petites empreses. Des de l’any 2010, aquesta empresa catalana comercialitza aquest software a Espanya i a alguns països europeus. El 2014 és l’any del salt a l’exportació als principals mercats de la UE.

El software ideat per ForceManager aporta informació contextual als venedors perquè ràpidament puguin avançar en les vendes i perdin el menor temps possible “reportant” als seus superiors la tasca que fan diàriament. “Un comercial el que ha de fer és vendre, fer carrer. A ningú li agrada haver de reportar informació” rebla el conseller delegat. El software enregistra automàticament tota la informació i l’organitza per tal que l’estratègia comercial es pugui avaluar a temps real. “És el Google Analytics de les vendres, pot recollir com a interacció una trucada de 23 minuts a un departament de vendes, un email o una visita geolocalitzada entre treballador i client” afirma Macià.

[quote align=”center” color=”#999999″]El software ja està viatjant a altres països de la mà d’algunes companyies que, satisfetes del rendiment, l’han implementat a les flotes comercials del mercat europeu.[/quote]

Exportar de la mà de les grans empreses

ForceManager té plans d’ i, de fet, el software ja està viatjant a altres països de la mà d’algunes companyies que, satisfetes del rendiment, l’han implementat a les flotes comercials del mercat europeu. El creixement d’aquest producte, en servei des del 2011, s’ha produït a la manera inversa a la planificada en uns inicis. De dalt a baix, gans empreses com Pirelli, Basf o Fluidra es van interessar ràpidament per aquest programari, fet que els ha donat la credibilitat suficient per entrar al mercat de les empreses més petites. L’any vinent ForceManager espera facturar prop de 2 milions d’euros, el 30% provinent de l’exportació. Enguany només serà un 8%, percentatge significatiu tenint en compte que han estat empreses de fora les que han vingut a buscar aquest servei.

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *