Fashion Pills: píndoles de moda i últimes tendències

Fashion Pills, e-commerce nascuda a Barcelona, és una de les principals plataformes per seguir i comprar últimes tendències.

A l'esquerra, Núria Nicolàs
A l’esquerra, Núria Nicolàs

[dropcap type=”circle” color=”#ffffff” background=”#4f4f4f”]U[/dropcap]na botiga online per a dones addictes a la moda. Així és com es defineixen a Fashion Pills, una e-commerce amb tot just un any de vida però amb molt bones expectatives., també a nivell d’exportacions: van tancar el 2014 amb una facturació de 200.000 euros i pel 2015 tenen previst multiplicar per cinc aquesta xifra. Volen consolidar la seva presència a nivell internacional en els més de 44 països en què comercialitza els articles de la web. Una pàgina on venen moda i complements de marca pròpia i de tercers, però on també es poden trobar les últimes tendències, propostes de nous estilismes, lectures i fins i tot receptes de cuina. De cada cent visites, una compra a la web.

L’empresa va ser fundada per Núria Nicolás (exmodel, especialitzada en Comunicació de moda i extreballadora de Privalia) i Maxi Urnezius. Nicolás recorda que van iniciar el projecte quan es va adonar “que només hi havia webs de venda de roba”. Afegeix que “volíem una experiència diferent, on es pogués comprar però també conèixer novetats i tendències”.

Al bon ritme de Fashion Pills hi ha ajudat una clara aposta per les xarxes socials: tenen més de 70.000 seguidors a Facebook, 50.000 a Instagram, 180.000 visites diàries i més de 75.000 usuaris recurrents. Nicolás, que reconeix que van optar per aquesta estratègia també perquè no tenien prou recursos pel màrqueting tradicional, explica que “més que compradores, tenim seguidores”.

Unes seguidores que tenen ben definides: “Una noia de 18 a 35 anys, connectada als seus dispositius, lectora de moda i blogs, segura de sí mateixa i que es gasta 100 euros al mes en roba”, precisa la CEO. També destaca que són dones a qui “els hi agrada fer una compra intel·ligent a bon preu”. Les usuàries es gasten 42 euros de mitjana.

Sortir a l’exterior

L’aposta de Fashion Pills per l’exportació és clara. Més del 30% de les seves visites són de Regne Unit, França i Alemanya. Des de Fashion Pills reconeixen que s’adapten a un mercat tan global com és el de la moda. És per això que, alhora de fixar-se en algun país on volen entrar, intenten tenir a dos treballadors d’allà “per entendre com pensen els clients, què busquen a Google i com comunicar amb ells”, argumenta Nicolás.

[social type=”twitter” opacity=”dark”]http://www.twitter.com/jaumevb[/social] @jaumevb

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *