Els descomptes de MeQuedoSuper volen consolidar-se a Europa

MeQuedoSuper és una botiga online dedicada en exclusiva a venda de productes de supermercat

[dropcap type=”circle” color=”#ffffff” background=”#4f4f4f”]E[/dropcap]l catàleg de MeQuedoSuper varia en funció del dia i les ofertes disponibles. Arriba a tenir uns 600 productes a preus especials diàriament. Tots ells de grans marques com Nestlé, Borges, Chupa Chups, Haribo, PepsiCo, Juver, Gallina Blanca o Vileda, entre d’altres.

Gràcies al seu èxit a Espanya, la plataforma va tancar l’últim exercici amb una facturació de 3milions d’euros i una mitjana de vendes mensuals de 50.000 productes. De cara a aquest any, la companyia preveu experimentar un creixement del 10% en la seva xifra de negoci. En part pel seu creixement al mercat exterior.

[quote align=”center” color=”#999999″]Tot i que la logística ha fet triat Europa com a primer mercat exterior,  l’empresa també prepara la seva expansió per llatinoamèrica. [/quote]

Un dels principals factors de diferenciació en la política de vendes de MeQuedoSuper és la seva aposta per oferir grans descomptes en productes de marques de referència.  “Els descomptes disponibles a MeQuedoSuper són més competitius en comparació amb els preus de les mateixes marques que els consumidors poden trobar a supermercats convencionals i grans superfícies”, explica Borja Recolons, CEO de MeQuedoUno.

La plataforma opera actualment a tres països: Espanya,  Portugal i Alemanya. A Alemanya,  l’estratègia de fer difusió a través de les xarxes socials ha permès obtenir vendes sobretot de productes com els vins. MeQuedoSuper prepara la consolidació en aquest país a través d’una marca pròpia, segons explica Borja Recolons, CEO de MequedoUno, i un dels fundadors de MeQuedoSuper. Tot i que la logística ha fet triat Europa com a primer mercat exterior,  l’empresa també prepara la seva expansió per llatinoamèrica. Actualment,  un 10% de la facturació prové del mercat exterior. Xifra que podria enfilar-se fins al 50% si els plans tenen èxit.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *