Color de Roberlo per a vehicles de més de 80 països

 L’empresa de Riudellots de la Selva exporta pintura i els materials necessaris per a la reparació de vehicles
Jaume Juher, conseller delegat de Roberlo
Jaume Juher, conseller delegat de Roberlo

[dropcap type=”circle” color=”#ffffff” background=”#4f4f4f”]”F[/dropcap]ent taca d’oli”. Així explica el conseller delgat de Roberlo Jaume Juher l’estratègia que ha seguit l’empresa per haver arribat a exportar a dia d’avui a més de 80 països. L’empresa es dedica a la comercialització de productes per al repintat, reparació i fixació en els sectors de l’automòbil i la indústria i aquest any té la vista posada al mercat xinès. Actualment Roberlo disposa d’una oficina a Singapur i a Hong Kong i a partir d’aquí l’empresa vol anar entrant en nous mercats fins estendre’s als principals països a mode de “taca d’oli”.

[quote align=”center” color=”#999999″]Gràcies a la diversitat dels mercats on Roberlo és present, l’empresa ha pogut salvar els mobles durant els anys més turbulents de la crisi. De fet, el creixement ha estat la tònica dels darrers anys, excepte el 2009.[/quote]

Tot i que Roberlo es va fundar l’any 1968 de la mà de Llorenç Juher, pare de l’actual conseller delegat, no és fins als anys 90 que l’empresa no inicia l’activitat exportadora, fins créixer exponencialment any rere any. Primer França i Portugal, després països de la Comunitat Europea, i més tard, exsoviètics. Avui ja són 80 els països on Roberlo és present. “Som l’alternativa a les grans multinacionals, oferim un producte equiparable en qualitat i amb un millor preu”, explica Juher. “La dificultat és sempre trobar l’importador o el distribuïdor adequat”, afegeix. Actualment, el 80% de la xifra total del negoci prové de l’exportació. La facturació total ascendeix a 38 milions d’euros.

[quote align=”center” color=”#999999″]Actualment Roberlo disposa d’una oficina a Singapur i a Hong Kong i a partir d’aquí l’empresa vol anar entrant en nous mercats fins estendre’s als principals països a mode de “taca d’oli”.[/quote]

Gràcies a la diversitat dels mercats on Roberlo és present, l’empresa ha pogut salvar els mobles durant els anys més turbulents de la crisi. De fet, el creixement ha estat la tònica dels darrers anys, excepte el 2009. “Estar a tants països fa que de vegades estiguis a un país que va malament, però a un altre que va bé”, comenta Juher. Els últims anys de creixement han vingut per les apostes al mercat sud-americà i nord-americà. Ara però l’objectiu de Roberlo és consolidar l’expansió al sud-est asiàtic. “Són països que s’estan motoritzant, mentre que a Europa la baixada dels límits de velocitat ha estabilitzat la demanda”, explica. La producció local a més, als països asiàtics, és molt limitada, un fet que juga a favor de les empreses més sòlides.

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *