Acuista consolida l’expansió al mercat italià i portuguès

Després d’uns inicis amb dificultats, Acuista espera aquest 2013 duplicar l’exportació

[dropcap type=”circle” color=”#ffffff” background=”#4f4f4f”]L[/dropcap]a botiga on line Acuista.com, que fonamentalment ven articles d’informàtica, d’electrònica de consum i electrodomèstics, ha consolidat l’expansió a Itàlia i Portugal durant el 2012 i aquest any espera recollir els fruits de l’aposta internacionalitzadora. La firma preveu augmentar en un 110% la quota de mercat en tots dos països.

[quote align=”center” color=”#999999″]Després de tretze anys en l’electrònica, Acuista s’introdueix ara en l’ecommerce de vins i licors[/quote]

Tot i la bona expectativa, en uns primers moments la presència de l’estructura a Itàlia es va veure sorpresa per dificultats “no previstes”. Segons afirma el director general d’Acuista.com Marc Serra, a Itàlia “l’hàbit de defraudar l’IVA” els ha impedit d’aconseguir abans els resultats esperats.  “Itàlia és un país amb molt de potencial, però hi ha moltes botigues petites que s’escapen del control de l’administració italiana”, explica Serra. Aquesta activitat fraudulenta permet a moltes botigues italianes fixar preus un 20% per cent més barat que la resta de competidors. Una activitat que, segons Serra, a Espanya està molt més controlada.

Exportar vins i licors

Tot i això, durant el 2013 Acuista espera augmentar la quota de mercat tant a Itàlia com a Portugal. Per a la resta de països, l’empresa no té ara mateix cap pla d’expansió, però sí que ho farà mitjançant una nova categoria de productes: alimentació, vins i licors. L’eina és Gourmet Global Market, un portal de venda d’ecommerce dirigit a tot el món. “Volem convertir Gourmet Global Market en un market place del sector alimentari”, apunta Serra.

Pioners en eCommerce

Nascuda l’any 2000, Acuista.com és pionera a Espanya en el sector del comerç electrònic i actualment s’ha posicionat com a referent en vendes online d’articles d’informàtica, electrònica i electrodomèstics. La companyia, que aposta per una política de preus competitius i una bona atenció al client, compta amb un catàleg de més de 120.000 productes que són actualitzats diàriament i amb més de 200.000 clients. L’any passat va facturar 10 milions d’euros.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *